Nie mogę sprawdzić poczty w przeglądarce

Odpowiedź

Prawdopodobnie występuje tu jeden z dwóch poniżej opisanych przypadków:

  1. Przeglądarka internetowa Firefox/Chrome/Edge/IE/Opera lub inna - nie uznaje certyfikatu bezpieczeństwa serwera pocztowego i dlatego blokuje stronę, nie dając przy tym żadnego komunikatu.

    Rozwiązanie problemu: w konfiguracji przeglądarki internetowej dodać poniższe adresy do witryn zaufanych lub wyjątków, w zależności od używanej przeglądarki internetowej*:
    https://one.hards.pl:2096/
    Opcjonalnie można dodać certyfikat serwera pocztowego do certyfikatów zaufanych.

    * Z menu odpowiedniego programu trzeba wybierać kolejno opcje:
    - dla IE
    Narzędzia / Opcje Internetowe / Zabezpieczenia / Zaufane Witryny / [Witryny] - [Dodaj],
    - dla Mozilla Firefox
    Narzędzia / Opcje / Bezpieczeństwo / [Wyjątki]
     
  2. Aplikacje do konfiguracji i użytkowania poczty Webmail, dostępne w przeglądarce stron internetowych komunikują się z serwerem pocztowym z wykorzystaniem protokołu sieciowego TCP/IP na porcie 2096

    Najprawdopodobniej administrator Waszej sieci komputerowej zablokował możliwość korzystania z w/w portów.
    Rozwiązaniem problemu jest zmiana łącza internetowego na mobilne lub prośba do administratora o odblokowanie portów.

Certyfikaty SSL

Oferujemy usługi rejestracji on-line, a także wznawiania certyfikatów bezpieczeństwa SSL.Więcej

Whois

Przeglądarka danych domen. Bez CAPTCHA.
Uzyskaj informacje dot. właściciela domeny, danych teleadresowych, rejestranta domeny.Więcej

Aplikacje

Projektujemy i implementujemy webowe aplikacje, wykorzystujące przeglądarkę internetową jako środowisko pracy swoich interfejsów.Więcej

Usługi IT

Nasza oferta usług IT: opieka informatyczna, wirtualizacja, backup, okablowanie, wdrożenia, etc.Więcej

Udostępnij