Wygasła mi domena. Jak odebrać pilną pocztę?
Zagapiłem się z zapłatą i wygasła mi domena.
W dniu wczorajszym klient wysłał na moje konto ważnego maila.
Wygasła mi domena. Jak odebrać pilną pocztę?
Odpowiedź
Jeżeli Pański klient wysłał do Pana maila zanim wygasła domena, to mail ten zapewne czeka na serwerze.
Jeżeli Pański klient się spóźnił - to otrzymał komunikat zwrotny od własnego serwera pocztowego, że nie udało się dostarczyć wiadomości, co zapewne skłoni go do kolejnych prób wysyłki.
W zaistniałej sytuacji są dwa rozwiązania:
- odebrać maile z wykorzystaniem klienta poczty WebMail
- przekonfigurować klienta poczty - zastępując w konfiguracji nazwy serwerów pocztowych POP3 i SMTP lub IMAP nazwą one.hards.pl (przykładowe zastąpienie: mail.kowalstwo.pl => one.hards.pl)
W obu powyżej opisanych przypadkach można jedynie odebrać maila, próba wysyłki w większości przypadków zakończy się niepowodzeniem.